De 13de editie van het intergenerationele feest “Vertel me je Verhalen!” zal op zondag 26 april 2020 van 12u tot 18u in het Kindermuseum en in het Jadotpark plaatsvinden.

In samenwerking met de gemeente Elsene en in het kader van de Intergenerationele Week wil ‘Vertel Me Je Verhalen’ kinderen en volwassenen uitnodigen om verhalen te delen, elkaar te ontmoeten en de verbinding tussen generaties te versterken. De overlevering is het sleutelwoord van dit evenement.

Gedurende de dag worden verschillende activiteiten aangeboden voor kinderen en volwassenen samen. Diverse verhalenvertellers nodigen de toeschouwers uit om zich bewust te worden van hun eigen rijkdom aan verhalen. De creatieve workshops zijn voor iedereen toegankelijk en in het park moedigen verschillende organisaties de solidariteit tussen generaties aan. Muzikanten, circusartiesten, animatoren… creëren een feestelijke en gezellige sfeer waar uitwisseling en dialoog centraal staan!

Gratis toegang !

> De foto’s van de 12de editie bekijken…