3Tijdens de openingsuren voor het publiek kunnen de kinderen deelnemen aan diverse workshops.

* De deelname aan workshops is inbegrepen in de toegangsprijs.
* De inschrijvingen voor de workshops gebeuren ter plaatse. De volwassenen vergezellen de kinderen tijdens een workshop.

Keukenworkshop

> Op inschrijving bij aankomst
> 4 sessies tijdens de namiddag (14u30 – 15u – 15u30 – 16u)

In onze keuken stropen de kinderen hun mouwen op om hun kookkunsten te ontdekken. Ze maken recepten uit verschillende hoeken van de wereld.

Bouwen

> Vanaf 5 jaar
> Doorlopend de hele namiddag

Met kleurige houten stukken zullen kinderen en ouders samen reuzenintallaties bedenken en bouwen, in een kamer compleet toegewijd aan de meest vreemde sculpturen.

Sprookjesworkshop

> Alle leeftijden
> Doorlopend de hele namiddag

Welkom in het sprookjesbos, waar een heks en andere magische figuren rondlopen. Kom luisteren naar een uniek sprookje, jij verzint mee wat er gebeurt!

Knutselatelier van Emile

> Vanaf 4 jaar
> Doorlopend de hele namiddag

Tijdens de knutselworkshop worden kinderen uitgenodigd om gerecycleerd materiaal uit alle vormen en kleuren tot leven te brengen. In dit atelier kan je op een leuke en interactieve manier nieuwe artistieke technieken aanleren.

Theaterworkshop

> Vanaf 6 jaar
> Op inschrijving bij aankomst
> 4 sessies tijdens de namiddag (15u – 15u30 – 16u – 16u30)

In onze theaterzaal nodigt onze animator de kinderen uit om op het podium te klimmen. Aan de hand van kleine scènes, spelletjes en improvisatie wordt de basis gelegd voor een heuse acteurscarrière. Ouders welkom als toeschouwer!