Cera is één van de grootste coöperatieve ondernemingen in België. De organisatie brengt mensen, middelen en organisaties samen om waardevolle initiatieven en projecten te realiseren  met een duidelijke doel: ‘Samen investeren in welvaart en welzijn.’
Cera steunt financieel honderden projecten per jaar binnen verschillende domeinen, ook binnen kunst en cultuur.
Cera gelooft in de actieve deelname aan kunstbeleving, door en voor iedereen. De coöperatie ondersteunt ook het toegankelijk maken van kunst en cultuur voor kinderen en jongeren. Binnen die missie, steunt Cera het Kindermuseum zodat het museum nieuwe projecten en tentoonstellingen kan realiseren, zoals ‘Vleugels om te groeien’.
Dit partnerschap van het Kindermuseum en Cera laat het jong publiek genieten van cultuurbeleving.